Yeni Adres: Sevgili dostlar Dizilla yeni adresi https://dizilla.me/ olmuştur. Adres çubuğuna ".me" yazdığınızdan emin olun.

The Harder They Fall (2021)

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

13 YORUM
@greenhouse09 5 gün önce
güzel filmdi…… müzikleri de güzeldi…. izleyinnnn
@ss 1 hafta önce
yanı ayrımcılık degıl ama ozaman sıyahlar elıne sılah bıle alamazdı kowboy luk abartı olmus
@maff 1 hafta önce
İyi bir kovboy filmi izlemeyeli çok olmuştu. Müzikler de kaliteliydi. Tavsiye ederim.
@baybars han 1 hafta önce
Teknik olarak iyi film ancak sadece siyahilerin olduğu alternatif bir evren gibi filmde hemen herkes siyahi.
@xxx 3 hafta önce
2000 sonrası çekilmiş en iyi westernlerden. Efektler , konu, çekimler harika. Türkçe dublaj ve HD kalite olması da artısı. Sonu da şaşırtmalı bitiyor. Western severler kaçırmasın. Beğenmeyen arkadaşları "arka sokaklar" izlemeye devam edebilir :)... [Devamını gör..]
2000 sonrası çekilmiş en iyi westernlerden. Efektler , konu, çekimler harika. Türkçe dublaj ve HD kalite olması da artısı. Sonu da şaşırtmalı bitiyor. Western severler kaçırmasın. Beğenmeyen arkadaşları “arka sokaklar” izlemeye devam edebilir 🙂
@aytaç ayrik 4 hafta önce
çok zorlama bir film olmuş yarım saat zor dayandım. saçma sapan senaryo ve çok kötü bir işleyiş olmuş. idris abimize yakışmamış 4/10 notum
@Ufuk 4 hafta önce
Ulan accık agıllı bi filme benziyir dedik fragmanindan gerzeklik dolu ulan bu mal silahsorler olmeye ne merakli neymis silah cekmeye şansi olceymis 5 e kadar sayceymis yog silahi birakceylermis de kim döverseymiş lan biri o kadar mal olup silahi bira... [Devamını gör..]
Ulan accık agıllı bi filme benziyir dedik fragmanindan gerzeklik dolu ulan bu mal silahsorler olmeye ne merakli neymis silah cekmeye şansi olceymis 5 e kadar sayceymis yog silahi birakceylermis de kim döverseymiş lan biri o kadar mal olup silahi birakcek bana once bacagina skarım sonra elini kolunu kalan tek bacagini kirar sag birakirim yaw bu kadar adami oldurme gabiliyetin var gece git kimseye gorukmeden pusunu kur oldur salakotesi film zaman kaybi
@freesexı 4 hafta önce
slm cok guzell deger ızlemeye
@@mali 4 hafta önce
Film tek kelime ile mükemmel sıkılmadan izleyebilirsiniz imdb puanı 6.5 ama en az 7.5 i hakediyor
@emir 1 ay önce
tek sinirimi bozan şey NEDEN SİYAHİ FİLMLERİNDE HERKES ÖLÜYOR ?

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  5.5/10
 
  130
  Amerika