İndirme: Sevgili dostlar yeni adresimiz https://720pizle.net/ olmuştur. Adres çubuğuna ".net" yazdığınızdan emin olun.

The Fast and the Furious 5 Fast Five (2011)

Hızlı ve Öfkeli 5

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

Devam Filmleri (The Fast and the Furious 5 Fast Five)
Film Adı Yıl IMDB
The Fast and the Furious 1
Hızlı ve Öfkeli
2001 6.8
The Fast and the Furious 2 2 Fast 2 Furious
Hızlı ve Öfkeli
2003 5.9
The Fast and the Furious 3 Tokyo Drift
Hızlı ve Öfkeli
2006 6.0
The Fast and the Furious 4 Fast & Furious
Hızlı ve Öfkeli
2009 6.6
The Fast and the Furious 5 Fast Five
Hızlı ve Öfkeli
2011 7.3
The Fast and the Furious 6 Furious 6
Hızlı ve Öfkeli
2013 7.1
The Fast and the Furious 7 Furious 7
Hızlı ve Öfkeli
2015 7.2
The Fast and the Furious 8 The Fate of the Furious
Hızlı ve Öfkeli
2017 6.7
92 YORUM
@Filmaster 2 ay önce
efsane kadro ve efsane aksiyon başka bir şey demiyorum 8.5/10
1 yanıtı görüntüle
@Mr.mizrak 2 ay önce
Eski filmlerin tadı yok ama en azından 4. Filmden iyi han in gelmesi çok iyi olmuş ekip efsaneydi 10 üzerinden 7 fazla söze gerek yok
@BEKİR 4 ay önce
adamlar gta oynuyor sehrın içine etiler lan o şehir 3 yılda düzeltilir yani gerçekse 🙂
ama efso fılm
@Driss 4 ay önce
Tamamen aksiyona yönelen seri, bu filmde eski yarışları unutmuyor ve "Evim, evim güzel evim." gibisinden bir replikle izleyiciyi eski filmlerin tadına götürüyor. Bu filmle birlikte aramıza Dwayne Johnson gibi bir ismin katılması filme ayrı bir hava k... [Devamını gör..]
Tamamen aksiyona yönelen seri, bu filmde eski yarışları unutmuyor ve “Evim, evim güzel evim.” gibisinden bir replikle izleyiciyi eski filmlerin tadına götürüyor. Bu filmle birlikte aramıza Dwayne Johnson gibi bir ismin katılması filme ayrı bir hava katmış. Kesinlikle rolünün hakkını vererek oynuyor. Bizim çocuklar zaten bildiğimiz gibi ve nedense Han karakterine bayılıyorum, izlerken keyif aldığım karakterlerden birisi. Gal Gadot’u bu filmde daha fazla izlemek güzeldi. Hanla olan ilişkileri zaten çok hoşuma gitti. Kısacası tüm oyuncular rollerinin hakkını üst düzey vererek, ortaya çok iyi bir film çıkarmışlar. Aksiyon dozu çok çok fazla ve tatmin edici. Kesinlikle izlemeniz gerektiğini düşündüğüm bir film.
@Rahman 5 ay önce
Serinin efsaneleşmesini sağlayan film
@shadow2 6 ay önce
Efsane seri, kesinlikle izlenir.
@Bozkurthan 7 ay önce
Kaç defa izledim hala izliyom sıkılmadan gerçekten güzel bir filim
@Merve 7 ay önce
Han a aşık olmayanda ne bilim
@Susmaster 8 ay önce
Serinin en sevdiğim filmi
@Mandingo 666 8 ay önce
Bu serinin ismini değiştirip Yarışçı Doğanlar yapmak lazım

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Aksiyon
  7.3/10
 
  130 DK
  ABD