Yeni Adres: Sevgili dostlar Dizilla yeni adresi https://dizilla.me/ olmuştur. Adres çubuğuna ".me" yazdığınızdan emin olun.

Danger Close: The Battle of Long Tan (2019)

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

52 YORUM
Bu yorum yönetici tarafından 1 sırada sabitlendi. @Ben_Kimim 6 ay önce
Ortada Bir... [Spoileri gör..]
Ortada Bir savaş Var ve bu savaş Her İki Ülke tarafınfdan galibiyet olarak anılıyor ulan bu savaş be neyin anısına yapılır ki tamam güzel seyrediyoruz izliyoruz hatta bu tarz filimlere bayılırım ama işin içine gerçek bir savaş girince yani Hani gerçekte yaşanmış iyi veya mutlu sonla biten bir olay değil de işin içine (savaş) girince ben bu filimlere propaganda mı desem bilemiyorum ne demeliyiz ki yine amerika/veya bu filimde olduğu gibi avusturalya farketmez bu tarz filimler çok ve kendi ülkelerin girdiği savaşı taçlandırmışlar mı diyelim ne diyelim ayrıca vietnamlılar 2000 askerle savaşa girip sadece 245 asker kaybediyorsa ve karşı taraftan da 108 kişiden de sadece 18 kişi ölüyorsa ula bu filimdeki ölen vietnamlı sayısı 700 ün üstünde idi boyla vietnamlı öldü nasıl bir kurgu bu aw ve bazen diyorum zamanında bu askerler emir verildiği için bir savaşa girdiler o savaşların sebep lerini veya savaşa neden girdiklerini pekte umursamadılar ama şimdi gel de üzül buna ölenlerin gerçek resimleri ve aktörlerle kıyaslamışlar ne oalcak yani bu askerler zamnında savaştılar diye vay bee mi diyelim eğer öyle dememizi bekliyorsanız evet öyle diyoruz çünkü film bir propaganda olsun veya olması savaşın bir tarafından bakıp sadece bir tarafını gördüğümüz için ister istemez bir ilgi , güç gösterisi , bir samimiyet duyuyoruz bu
(ordu , bölük , ülke , yada Şahıslara , Şahıslara) ve savaşa dair bu fark etmez daha Çok amerikan filimlerinde olur şunun bunun anısına diye ama avusturalyada ayı algımı yapıyorlar nedir vietnamlı savaşan kadınaları da görünce bir değişik oldum ya değişik duygular içersindeyim ben zaten hep bu vietnamlılara karşı gerek savaşma duyguları ve azimleri ve cesaretleri olsaun gerek iğrendirici pis nalet etirici savaş taktikleri ve stratejileri hata adilikleri olsun ben vietnamlılardan hep tiksinirim o da insan diyebilirsiniz ama aynı japonlar gibi acımasız bir Halk oalrak savaştaki cesaretle ölüme gitiklerini bildikleri halde ilerleyişleri de kesinlikle doğru bir bilgidir Adamlar ya da Kadınları hepsi tam bir manyak pes etmiyecek türden Bu arada Filmin Sonunda zaten o evlenicem diyen çocuğun ölüceği daa ilk nişanlıyım demesiyle anlaşıldı vla filme puanım 10/9 verilebilir tabi bu Filmi propaganda algı tarzı bişey gibi düşünüyorsak eğer bilemem…
1 yanıtı görüntüle
@m.yener 3 ay önce
Ragnar Lothbrok hatrına izlenir de film çok vasat,
Asla Kötü de diyemezsin İyide!
Sırf savaş filmi izlemek için burdaysan bi şey beklemeden izle yani.
@mhrtnc 6 ay önce
anca bir kaç acemiyi toplayınca böyle savaş filmi çekilebilir bu konuda başarılı olmuşlar
@Elmas 6 ay önce
Film güzel ve akıcı.
Tavsiye ederim.
Sayın admin VPN olmadan siteye giriş yapılmıyor. Buda olumsuz etkiliyor.
Bilginiz olsun.
@fhn 6 ay önce
Salam. Film endirmek olmurmu burda?
@gny comedy 6 ay önce
Düşmanın şereflisi Anzaklar..
@gonzai 12 ay önce
Genel olarak iyiydi ama sıradan klasik savaş filmi. Vakit öldürmelik filmlerden. Sonunu direk tahmin edebileceğiniz türden. 6.5/10
@matsuri 1 sene önce
Harika bir filmdi, ben beğendim. Efektler olsun hikayesi olsun ayrı ayrı güzeldi.
@Entelektuel polat 1 sene önce
Kaliteli sahneler var uğraşılmış bir yapım klasik bir savaş hikayesi ama efektler başarılı
@CLINT EASTWOORLD 1 sene önce
TEK KELİME İLE HARİKA BİR YAPIM TRUE STORY KESİNLİKLE İZLEYİN.

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Aksiyon
  6.8/10
 
  118
  Avustralya