İndirme: Sevgili dostlar yeni adresimiz https://720pizle.net/ olmuştur. Adres çubuğuna ".net" yazdığınızdan emin olun.

Uri: The Surgical Strike (2019)

Uri: The Surgical Strike

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

26 YORUM
@mirzaakinci 8 ay önce
askeri filmleri çok sevmeme rağmen bu filmden hiç keyif alamadım.Konumu tartışmalı Keşmir bölgesi ki aslında pakistanın ama hindistan hak iddia ediyor hadi onuda geçtim keşmiri koruyan bir avuç müslüman mücahidi en azılı terörist gibi gösteriyorlar h... [Devamını gör..]
askeri filmleri çok sevmeme rağmen bu filmden hiç keyif alamadım.Konumu tartışmalı Keşmir bölgesi ki aslında pakistanın ama hindistan hak iddia ediyor hadi onuda geçtim keşmiri koruyan bir avuç müslüman mücahidi en azılı terörist gibi gösteriyorlar hindistanın propaganda filmi olmuş resmen ama putperest hintliler onu bile becerememiş.Orda keşmiri koruyanlar hristiyan yada budist olsaydı bu kadar aşağılamazlardı ama malesef müslüman insanları son zamanlarda potansiyel terörist gibi gösteriyorlar filmlerde
@theerror35 1 sene önce
Bir film Hint filmi ise imdb puanına sakın aldanmayın. Adamlarda nüfus kalabalık olunca en boktan filmlerine bile basıyorlar yüksek puanı. Bu filmi de izlemedim. Yorumlardan değil Hint filmlerine alerjim var. Bir kaç Amir Khan filmi hariç çöplük. ... [Devamını gör..]
Bir film Hint filmi ise imdb puanına sakın aldanmayın. Adamlarda nüfus kalabalık olunca en boktan filmlerine bile basıyorlar yüksek puanı. Bu filmi de izlemedim. Yorumlardan değil Hint filmlerine alerjim var. Bir kaç Amir Khan filmi hariç çöplük.
4 yanıtı görüntüle
@zaferalper 1 sene önce
Ne zamandan beri hintlilerinin ölülerine şehit diyoruz….!
@utku 1 sene önce
filmi izlediktn sonra olayı araştırdım gerçektende boyle bir olay yasanmıs ve operasyon gerçek ancak ilkel sılahlarla keşmirdeki muslumanların hakkını korumaya çalışan mücahitleri terörit gibi gösterip teknolojık sılahlarla ve sayıca cok ustun o... [Devamını gör..]
filmi izlediktn sonra olayı araştırdım gerçektende boyle bir olay yasanmıs ve operasyon gerçek ancak ilkel sılahlarla keşmirdeki muslumanların hakkını korumaya çalışan mücahitleri terörit gibi gösterip teknolojık sılahlarla ve sayıca cok ustun olan hınt ordusunu kahramn gibi göstermeye çalışmak saçmalık. ama unutulmamalı ki bir milletin teröristi diğer milletin kahramanıdır. yani adamlar terörist diyecek biz kahraman. o yuzden bu tarz filmleri sadece film olrak izlemete siyasi bi anlam katmamakta fayda var. güzel bi savaş filmi yapışlar adamlar puanı 5,5 gıbı olmalıydı ama.
@kissmyanarchy 1 sene önce
Sol görüşlü biri olarak, her daim karşıt görüşe ait filmleri izlemeye kitapları okumaya özen göstermişimdir. Ancak en azılı faşist düşünceler bile bu filmdeki propaganda ve sahtekarlık karşısında hümanizm sayılır. Siyaseti bir kenara bırakırsak da se... [Devamını gör..]
Sol görüşlü biri olarak, her daim karşıt görüşe ait filmleri izlemeye kitapları okumaya özen göstermişimdir. Ancak en azılı faşist düşünceler bile bu filmdeki propaganda ve sahtekarlık karşısında hümanizm sayılır. Siyaseti bir kenara bırakırsak da seste zamanlama, görüntüde kontak, yönetimde mantık hataları barındıran bir film 6.4 puan uygun olur.
@ekremh 1 sene önce
imdb notuna aldanıp 5 dk seyredebildim.Şoven,taraflı ,aynı bizim savaş dizileri gibi.Artık imbd notlarına da inanamayacağız.Acaba güvenebileceğimiz entellektüel film puanlama sitesi var mı bildiğiniz?
4 yanıtı görüntüle
@tamuyolcusu 1 sene önce
Kötü film değil izleyin. Ben izlerken keyif aldım. Hint filmlerini sevsem de, Hintlilere biraz sempati duysam da, bı film güzel olsa da.. Her zaman kardeş PAKİSTAN'IN yanındayız. Hindistan'ı tutmak veya haklı demek zorunda değilsiniz, ki zaten haksı... [Devamını gör..]
Kötü film değil izleyin. Ben izlerken keyif aldım. Hint filmlerini sevsem de, Hintlilere biraz sempati duysam da, bı film güzel olsa da.. Her zaman kardeş PAKİSTAN’IN yanındayız. Hindistan’ı tutmak veya haklı demek zorunda değilsiniz, ki zaten haksızlar barzolar. Çünkü 1947 halk Pakistan’a katılalım demiş, prensleri ise Hindistan demiş. Yani İngilizler ortalığı karıştırmış denebilir. Halk ne derse o. Bunun dışında söyleyecek birşey yok. Film olarak izleyin ve geçin kardeşim. Kimin ne olduğunu bilen biliyor zaten. Bu güzel filmden olmayın. Puanı biraz yüksek olmuş sanki. Her ne kadar güzel film olsa da, 8,5 etmez. En fazla 8.
@pepsi 2 sene önce
ya arkadaş filmleri gezerken gördüm yorumu. elalem aya çhıv virusune çare bulundu bulunacak sen hala ona şehit denmez kafasındasın ya.. abi siz filyin ya cidden. sizin gibilerden ne zaman kurtulacağız biz allah aşkına. adam sana film yap diyor odun. ... [Devamını gör..]
ya arkadaş filmleri gezerken gördüm yorumu. elalem aya çhıv virusune çare bulundu bulunacak sen hala ona şehit denmez kafasındasın ya.. abi siz filyin ya cidden. sizin gibilerden ne zaman kurtulacağız biz allah aşkına. adam sana film yap diyor odun. filmi izle beğendiysen beğendim de beğenmediysen beğenmedim de bıdı bıdı yapma işsiz.
4 yanıtı görüntüle
@trabzonluarap 2 sene önce
“19 silahsız Hint askeri şehit edilmiştir” şunu düzeltin Allah aşkına. putperest Hindular için şehit ifadesini değiştirin. Silahsız asker de nasıl oluyorsa.
@edredredr 2 sene önce
Filmin adı propaganda olarak değiştirilebilir bence. Adamlar ayarsız salladıklarını farkedince filmin başına; yok aga sallamıyoruz böyle gerçekçiyiz şöyle iyi niyetliyiz falan diye açıklama yazmışlar yersen . Propaganda olmasını bir yana bırakırsak m... [Devamını gör..]
Filmin adı propaganda olarak değiştirilebilir bence. Adamlar ayarsız salladıklarını farkedince filmin başına; yok aga sallamıyoruz böyle gerçekçiyiz şöyle iyi niyetliyiz falan diye açıklama yazmışlar yersen . Propaganda olmasını bir yana bırakırsak mantık hataları içeren alelade bir aksiyon filmiydi.

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Aksiyon
  8.4/10
 
  138 DK
  Hindistan