Yeni Adres: Sevgili dostlar Dizilla yeni adresi https://dizilla.me/ olmuştur. Adres çubuğuna ".me" yazdığınızdan emin olun.

The Departed (2006)

Köstebek

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

283 YORUM
@Tugu 2 ay önce
IMDB puanı nasıl bu kadar yüksek olabilir asla anlamadım. İzlediğim en sıkıcı en anlamsız filmlerden. Sonuna kadar bekleyim bir şey olur diyorsun o da yok beklenen oluyor. Çok sıkıcıydı.
@Ben_Kimim 3 ay önce
Bebeği ald... [Spoileri gör..]
Bebeği aldırmadıysa o kadın çok ayıp eder onun çocuğu taşınmaz. !!! dersem şimdi alta bir sürü kürtaj karşıtı gelir ama film sonuçta bende salıyom öyle gerçekte bu karar tabiki bireye ait tavsiye vermek yanlış olur o yüzden kürtaj karşıtları yazmasın herkezin günahı kendine. yanlız şey düşünmüştüm o zarfı vermişti ya ani o dediğinde fln açıcak hem kadın ona yardım edicek hem sevgilisini enselicek ve ondan nefret edicek bebeğide aldırır aldırmaz sonda o ikisi evlenicek diye fln ama benim senaryom berbat tabiki salıyom bu arada kadın ne kadar iyi gözükse de sevgilisini aldatı onula sevişerek 1 defa yapmış olması neden yaptığı veya anlık bişey olmuş olması onun yaptığı şeyin üstünü kapatmaz agaaaaaaaaaaaa aklıma ne geldi bak hani bu ilk kadın bu köstebek polisle yatığında o köstebek onu akşam tamin edememiş ya ne bilim sonra da diğer köstebekle yatı ya acaba diyorum çocuk ölen köstebkten mi idi offff çok iii bitirmişler
@Ben_Kimim 3 ay önce
aga sonu t... [Spoileri gör..]
aga sonu tam tatmin edici olmadı yok ayır sevmedim bu sonu derken en azından bişi eklemişler de sinirrlerim boğzaıma düğümlenmişti en azından bazı düğümlerim çözüldü o son sahnede yanlız sonu romantik ve mutlu da bitebilirdi buda mutlu son değil veya mutlu son olabilir ama spoiler vermeden size şu kadarını söylim sonu %50 tatmin edici ama oslun kabul edilir derecede güzel bir film IMDB Puanını Hak Eden bir film olmuş. izlenir ama uzun yani çerezlik sayılmaz harbiden oturup izlenmeli bir film.
@AsimAzizov 3 ay önce
En iyisi s... [Spoileri gör..]
En iyisi sonda her kes temizlendi
@Kemal Corleone 3 ay önce
Mükemmel bir filmdi , Scorsese üstat yine harika bir iş çıkarmış.Filmin kadrosu çok az filmde rastlanacak dereceden. Jack Nicholson her zamanki gibi efsane bir oyunculuk sergilemiş.Dicaprio biraz Nicholson 'ın gerisinide kalsa da rolün altından fazl... [Devamını gör..]
Mükemmel bir filmdi , Scorsese üstat yine harika bir iş çıkarmış.Filmin kadrosu çok az filmde rastlanacak dereceden. Jack Nicholson her zamanki gibi efsane bir oyunculuk sergilemiş.Dicaprio biraz Nicholson ‘ın gerisinide kalsa da rolün altından fazlasıyla kalkmış.Matt Damon ‘ın karakterine sinir olduğum kadar çok az kurgusal karaktere sinir oldum. Sinema tarihinin en orijinal sonlarından birine de sahip ayrıca. Puanım 8.7/10.
1 yanıtı görüntüle
@kvii 3 ay önce
direk olumsuz yorum yapmis gibi olmasin ama filmin son 20 dakkası dışında kalanı durağan yani durağan olup da sizi olaya baglayan gergin veya sakin de olsa odakta kalmanizi saglayan keyifli filmler gibi de degil tahmin edilebilir sekilde isleyen bir ... [Devamını gör..]
direk olumsuz yorum yapmis gibi olmasin ama filmin son 20 dakkası dışında kalanı durağan yani durağan olup da sizi olaya baglayan gergin veya sakin de olsa odakta kalmanizi saglayan keyifli filmler gibi de degil tahmin edilebilir sekilde isleyen bir senaryo j.nicholson disinda ekstra oyunculuk gösteren sahneler yok oyunculari cok seviyosaniz belki keyif alabilirsiniz ama ben de o da yoktu bitse de gitsek havası izliyosunuz iki saat sonu idare eder cok begenen arkadaslar olmus olabilir ama bence cok ekstra bir son degil yani iki saat bekledik durduk vay anasını degdi dencek bir son degil bu sekilde iste oyuncular icin izlemek isterseniz izleyin yani iki saat film degil de on bölüm falan bir dizi olsa bu kadroyla senaryo aynı olsa bile tadından yenmeyebilirdi ama iki saatte yuzeysel bir sekilde izlemek tatmin etmedi bir sezon dizinin özetini izlemek gibi biseydi sonuc izlemeseniz de birsey kaybetmezsiniz size kalmis
@Tokya Queen 4 ay önce
Filmin son... [Spoileri gör..]
Filmin sonunu hiç böyle beklemiyodum inanılmaz zekiceydi
@tylerdurdenisking 4 ay önce
methqbe dostumla izlediğim ilk film.
@sematunc 5 ay önce
çok iyi bir filmdi izleyin bence buna değer
@Sivaslibela1905 5 ay önce
Normalde uzun suren filmleri izlemem ama bu film gayet iyiydi 10 numara kesinlikle izleyin, Kebaplarında kedi eti kullaniyormussun costello 😈😂

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
720P Gerilim
  8.5/10
 
  151 DK
  ABD