Yeni Adres: Sevgili dostlar Dizilla yeni adresi https://dizilla.me/ olmuştur. Adres çubuğuna ".me" yazdığınızdan emin olun.

Queen & Slim (2019)

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

3 YORUM
@sef---- 8 ay önce
Bu filmi D... [Spoileri gör..]
Bu filmi Daniel Kaluuya’nın oyunculuğunu çok sevdiğim için izlemek istedim. Yani her karede adamı görmek keyif veriyordu cidden.İlk başları keyifliydi fakat o saçlar gidince film kopuverdi sanki.Kadın saçı uzunken daha bir hoş ve özgündü, çok uyumlu gözüküyorlardı ama işte. En başı da güzeldi, dediğim gibi diyaloglar falan her zaman iyi olsa da ilk dakikaları ince eleyip sık dokumak izleyiciyi ekranda tutuyor. Birkaç takıldığım şeyler vardı. 1)Bu polisin vurulma olayında zaten Slim haklı değil mi? Yani ortada hiçbir bir şey yok araç karıştıryor bir şey olmadan silay çekiyor görüntüler ortada. Hadi diyelim polis yani bu, karşıdakiler de zenci suçsuz olması kaçınılmaz ama çokta yatmaz diye düşünüyorum. Sadece bana anlamsız geldi ki anlamsız gelmesinin sebebi bunu filmde anlatmıyolar ki bana işte. Avukat kız var sayıp dökmesi lazımken nedenleri ama sadece “gidelim, kaçalım”diyor yani seyirciye daha fazla açıklasana olacak durumları . 2) Filmde Amerika’nın tüm polisleri de mi salak olur. Biri ağır ırkıcı ki olabilir gerçekte de var bunlar. Biri çocuğun elinden hızla silahı almayı akıl edemiyor. Diğeri suçlulara izin veriyor. Bir diğeri nedensiz ateş ediyor. Polislere duygularınızı mı kullanın deniyor yani neyse. 3)Biraz aralarındaki aşkı hissedemedim yani bilemedim yani bana göre olmadı sanki… Neyse diyaloglar, atmosfer, oyunculuklar, bazı sahneler falan bayağı hoştu. Hele şu fotoğraf çekme ve son sahnedeki duvara koyma olayı, aynı zamanda filmin afişlerinden biri. Enteresan bir havası vardı.
@ddaavvuullcccuu 10 ay önce
İçinde mükemmel diyaloglar barındıran bir film.Anlatımı harika.Mekanlar ve seçilen müzikler sizi farkında olmaya odaklıyor.Sadece izlemek için açmayın,hissedin…
@Quasimoido 2 sene önce
Amerika’da siyahilere polisin yaptığı gereksiz şiddeti anlatan bir film. Suç işletilenyeni tanışan kaçarken birbirlerini tanıyan iki siyahinin hikayesi. Çok iyi değil ama izlenir. Notu 6

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  7.0/10
 
  132
  ABD