Yeni Adres: Sevgili dostlar Dizilla yeni adresi https://dizilla.me/ olmuştur. Adres çubuğuna ".me" yazdığınızdan emin olun.

Prey 2021 (2021)

Av Günü

Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın

Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.

10 YORUM
@bayeleştiren 3 gün önce
Ne yani se... [Spoileri gör..]
Ne yani sebebi bu muydu gerçekten? Sırf birisi kızını öldürdü diye oraya gelen herkesi öldürcen abi harbiden bumuydu ya siz ciddimisiniz? Ne elle tutulur bir sebep var ne doğru düzgün sinematografi işleyiş ve senaryo zaten çöp neyi anlatıyım bilmiyorum. Hep klişelerle dolu abi nereye giderlerse gitsinler kadın av köpeği sanki hep buluyo adamlar ormanda yürüyo anında yanlarından bitiyo kadın bir gram konuşmuyo. Arkadaşları ölüyo yanlarından sanki tavuk ölmüş gibi ne bir gram korku ne bir gram şoka girme ne bir kriz atlatma hiç gerçekçiliği yoktu önünde belkide yıllardır tanıdığı arkadaşı ölüyo herifin umrunda değil. Adam eve giriyo laptopta hazır açılmış video falan 😀 Sonuda havada bitti zaten böyle saçma bir filmin sonu olamazdı anca öyle biterdi keşke yorumları ciddiye alıp izlemeseydi aptal netflixten ancak böyle aptal bir film çıkar. Neyse en azından tecrübe etmiş oldum dahada netflixin böyle filmlerini izlemem hiçte tavsiye etmiyorum.
@ecolash 1 hafta önce
downrange filmini izleyin bunu izleyeceğinize konu aynı ama o daha iyi
@komançero 2 hafta önce
@bayeleşti... [Spoileri gör..]
@bayeleştiren Kardeşim siz sakatmısınız? La niye film hakkında spoiler veriyosun altta kocaman spoiler butonu var ona bas öyle yaz spoilerı ya la havleee! sana mı kaldı lan cevap yazmak onun bunun lan babandır
@komançero 2 hafta önce
ilk 15 dk bi hareket yok. 15 ve 29 arası aksiyon biraz çıkıyor 29. dakikadan sonra biraz aksiyon olsa da tam sonuna doğru taşlar yerine oturucakken keskin nişancı kadın elinden silahı alının ca kendini uçurumdan aşağı attı ve film bitti :D çok garip... [Devamını gör..]
ilk 15 dk bi hareket yok. 15 ve 29 arası aksiyon biraz çıkıyor 29. dakikadan sonra biraz aksiyon olsa da tam sonuna doğru taşlar yerine oturucakken keskin nişancı kadın elinden silahı alının ca kendini uçurumdan aşağı attı ve film bitti 😀 çok garip ama film bitti hani biraz anlam çıkarayım istedim de sadece orada ki son bir kişi hakikatleri öğreniyor o kadar gerçekten çok saçma ve gerçekten boşa geçen bir zaman
1 yanıtı görüntüle
@LOVE LULLABY 2 hafta önce
Dandik bir film, boşuna zaman kaybı.
2 yanıtı görüntüle
@Arone 3 hafta önce
Bana biraz fazla klişe geldi sanki daha önceden bu filmi izlemişim hissi yarattı.
Ama karakterler hoşuma gitti, ambiyans güzel süresi de kısa belki bu sebeple denenebilir çok bir şey beklemeyin
1 yanıtı görüntüle

Lütfen yorum yaparken "Caps Lock"unuzun kapalı olduğundan emin olunuz. 14.01.2019


Lütfen yorum alanına sadece film hakkındaki görüşlerinizi yazmaya özen gösteriniz, eklenmesini istediğiniz filmleri sıralamayınız. İstek alımı yoktur... 02.01.2019

Oyla:
After The Dark - The Philosophers 720p izle
1080P Dram
  0/10
 
  87
  Almanya